Известие

Collapse
No announcement yet.

Новата Alfa Romeo Giulia - продължение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
    Да, като на колите от миналото десетилетие с конструкция от Лего.
    Ми те W205 Мергелите 200cdi/220cdi и те са по 1410 - 1430 кила. БМВ F30 2.0d и то е под 1500 кила.
    Last edited by DiStefano; d.m.y г., 18:27.
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
    Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

    Comment


    • Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
      Ми те W205 Мергелите 200cdi/220cdi и те са по 1410 - 1430 кила. БМВ F30 2.0d и то е под 1500 кила.
      320d е 1505кг със стандартно оборудване и изцяло алуминиев двигател.
      220cdi е 1550кг. И това пак са изсмукани.
      Audi B9 2.0TDI на предно и то е 1505кг, с ултра олекотяване (според презентациите).
      И изведнъж идва друг претендент за задно предаване с по 200 кила отдолу. А бе конструктор Лего ни очаква тотално.
      Last edited by BO; d.m.y г., 20:06.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Comment


      • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
        320d е 1505кг със стандартно оборудване и изцяло алуминиев двигател.
        220cdi е 1550кг. И това пак са изсмукани.
        Audi B9 2.0TDI на предно и то е 1505кг, с ултра олекотяване (според презентациите).
        И изведнъж идва друг претендент за задно предаване с по 200 кила отдолу. А бе конструктор Лего ни очаква тотално.
        Хах .. верно .. има бая разлики у публикуваните кила в неколко уж официални сайта. Както и да е.

        Дано на ламарини е добре колата. Щото 159-ката си е бая кютук, ама тенекиите и са лабави.
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
        Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

        Comment


        • Всички версии на Джулия са с карбонов кардан!

          To obtain an excellent weight-to-power ratio and outstanding torsional rigidity, the new Giulia utilises an array of high-strength and ultra-lightweight materials including, for example, carbon fibre for the driveshaft, aluminium composite and plastic for the rear crossmember and aluminium for the doors, wings, engines (petrol and diesel), brakes and suspensions - including the front suspension domes and front and rear subframes. As a result, the dry weight of the 180hp 2.2-litre turbo diesel version is just 1,374kg.


          източник

          Comment


          • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
            320d е 1505кг със стандартно оборудване и изцяло алуминиев двигател.
            220cdi е 1550кг. И това пак са изсмукани.
            Audi B9 2.0TDI на предно и то е 1505кг, с ултра олекотяване (според презентациите).
            И изведнъж идва друг претендент за задно предаване с по 200 кила отдолу. А бе конструктор Лего ни очаква тотално.
            Мазда се хвалят със SkyActive технологии за олекотяване дето Mazda 6 2.2 CD е 1405кг по спецификация, а бензиновата 2.0 е 1300кг.
            Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
            EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

            Comment


            • Преди ревяхме, че били тежки с предно, сега ревем, че щели да бъдат леки със задно... А, пък като знам, как целият форум ще се нареди на опашка пред Еврохолд, да си я поръчва... Няма угодия, братя
              Giulietta 1,6 JTDm 2013
              156 SW 1,9 JTD 2003

              Comment


              • "Реве" само един от форума.Той си е постоянно "дежурен по реване" срещу алфа ромео.

                Няма си друга работа, а и чат-пат му бият шутовете от други форуми и той "дежурно" реве срещу алфа.

                Не виждам какво му се връзваш.

                Претенции големи, а когато дойде време да вадят "пачката" са кат насрани...

                Сега и аз лично не бих купил Джулията освен с двата големи двигателя-дизел или бензин, ама знае ли се може и да размисля...

                Да видим какви ще са отзивите на закупилите и дали ще има "Алфета"
                Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 09:52.
                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                Comment


                • Да ви кажа то с изчакване "дали ще има това, онова, друго" или "да чуя отзиви от купувачи" най-много да фалират.
                  Нали все пак автомобил се купува с желание, не с изчакване! Дори и на старо. Никой, ама никой, не може да ме убеди, че си е купил определен автомобил понеже бил разумната покупка. Всичко е емоция!
                  Всички сравняваме с тази или онази марка, а не си даваме сметка че за да стигнем до сравнението значи вече сме "пленени" в капана на собствените си предпочитания и вместо да им се отдадем ние ги "оправдаваме" с разни сравнения и доводи.
                  Всеки, управлявал Алфа Ромео, ще ви каже че това е един различен автомобил. Не е за всеки.
                  Мен лично Алфа ме "грабна" от първият път. А съм пробвал доооооста марки преди това.
                  Ето ви малко размисли:

                  "Най-близко до Алфа Ромео се доближава само БМВ."

                  Това е лично мнение и нека не се приема като натрапване, а като лична оценка от опит.


                  Ще покараме и ще преценим дали си заслужава Джулия!
                  Всичко останало са размисли и страсти.
                  Alfa Romeo 156 SW 2002 1.9JTD 115hp
                  Alfa Romeo Giulietta 2014 1.4MA 170hp TCT Exclusive

                  Comment


                  • С 10 продадени нови коли на година, вярно щяха да фалират, ако разчитаха на българския пазар
                    Giulietta 1,6 JTDm 2013
                    156 SW 1,9 JTD 2003

                    Comment


                    • Ха-ха...Какви "10 коли". "Пикът" на продажбите е 8 автомобила през 2008 година.Мисля бяха 159-ки...

                      Ето я "Беллата"...:

                      http://www.autoexpress.co.uk/alfa-romeo/giulia/86267/new-alfa-romeo-giulia-revealed-official-pictures#0

                      Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 16:09.
                      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                        Преди ревяхме, че били тежки с предно, сега ревем, че щели да бъдат леки със задно... А, пък като знам, как целият форум ще се нареди на опашка пред Еврохолд, да си я поръчва... Няма угодия, братя
                        Или правиш здрава конструкция, за което плащаш съответната цена, или правиш кашкавал, ама от тия, неузрелите.
                        Пример със 159-ката. Всеки кеф, че била стабилна, добро поведение, ама пък била тежка. Ами ще е тежка, като не се гъне като кашкавал.
                        А реално не е по-тежка от конкурентите си на пазара. Ама те на. Като народа е свикнал да гледа параметри на кашкавалени коли, то след това има изненада като се обърне страната на монетата.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Comment


                        • Хайде стига глупости. Това колко е тежка колата няма връзка с това гъне ли се или не. 166 дизел като тежи 1600 кила все едно не се гъне като дъвка по завоите. На който му се гъне да си купи разпънка.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                            Хайде стига глупости. Това колко е тежка колата няма връзка с това гъне ли се или не. 166 дизел като тежи 1600 кила все едно не се гъне като дъвка по завоите. На който му се гъне да си купи разпънка.
                            Само за протокола, че 166 2.4жтд тежи 1490 кг.
                            Една 525д от това време тежи 1670 кг.

                            Просто обърнете внимание кога Фиат групата започва да покрива краш тестовете с по 4+ звезди и вижте изменението на килограмите спрямо предишния модел.

                            И за да не съм грешно разбран, то ако капаците, вратите и всичко останало е алуминий, то има шанс да са направили лека конструкция, но за сметка на материали по салона.
                            Пример - когато реших да си купувам нова кола, имах 2 избора - Опел Инсигниа и Тойота Авенсис. Везната основно надделя в тази част, като видиш каква изолация има едната и съответно другата кола. Е да, едната е доста по-тежка от другата, ама това е положението. Искаш по-добро изпълнение, изолация, вложен материал, плащаш си със съответните килограми.
                            Примерно при Инсигниата като ѝ отвориш багажника и отвориш корите от страни, то се вижда цяло уплътнение от край до край с по 1 см шумоизолация. При Авенсиса освен чиста ламарина, друго не се вижда. Съответно като затвориш багажника или вратите, то звука е един доста по-различен. И т.н. и т.н. Нещата са много комплексни, та това лично ме навява към мисълта, че с тези 13ххкг, освен ламарина друго няма да има в тази кола. А една алтернатива на пазара, като видиш колко материал са сложили, виждаш защо е и такава разликата в цената в крайна сметка.
                            Лично мнение, без да обвързвам никой с него.
                            Last edited by BO; d.m.y г., 19:45.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • Ей Ви малко мат'рял:
                              http://www.dnes.bg/cars/2016/03/03/i...-series.294890
                              Побързайте!!! Алфа Ромео започва да приема поръчки на 15.04.2016 г.
                              Last edited by dansguardian; d.m.y г., 20:06.
                              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                                Само за протокола, че 166 2.4жтд тежи 1490 кг.
                                Когато качиш такава на кантара лично, тогава ще ми казваш колко тежи.

                                Comment

                                Working...
                                X